yukiko’s diary

初めてブログを書きます。英語学習もかねて、日々の日記を書いていきます。

何の絵?/What is the picture?

お姉ちゃんが、本を作り、

1ページずつストーリーを私と妹に説明してくれました。


最近ハートを書けるようになったことを得意げに教えてくれたのですが、本の中でもたくさんハートがでてきます。

 

中でも印象的だったページが、

こちらで、女の子が彼女自身で、周りのハートはみんなが自分のことを好きと言ってくれてる絵みたいです。

 

この絵は私の心まで満たしてくれました。

 

f:id:abckiki:20220224122721j:image

 

 

My older daughter made a cute notebook and explained my younger daugther and me what is it about page by page.


She proudly told me that recently she has learnt how draw hearts, so many hearts appear in this notebook.

 

The most impressive page is the one where she draw herself with many hearts around her and she explained to me that she is a main caracter and everybody likes her.

 

That picture filled my heart.